petek, 3. februar 2012

Around the world...tokrat grem na...Japonsko

Ker mi je januar pobegnil pri objavah, nadomeščam zamujeno. Namreč podala sem se po svetu. Virtualno ustvarjalnem vsekakor.

Najprej sem jo občudovala od daleč, nato sem se spopadla z milimetrskimi perlicami, že skoraj obupala, ampak na koncu je nastala. Prelestna, nežna kot češnjev cvet v maju, drobcena Kokeshi.

To je tradicionalna japonska punčka narejena običajno iz lesa. Preprosto lepa. Dodala sem ji cvetek nad glavo, vse skupaj povezala in zmakramejala  in nastala je ogrlica. Izziv je bil narediti ogrlico, ne same punčke. V prvotnem načrtu bi namesto rožice morali biti na vrvici dve kroglici, ampak sem skoraj obupala, ker je izdelava kroglice kar precej komplicirana.

Kar pa me seveda ni odvrnilo.....nasprotno.

Dodala sem ji tudi kroglico in jo malo obogatila s kristalčki.

Toliko o mojem potovanju po Japonski.

Ni komentarjev:

Objavite komentar