četrtek, 16. februar 2012

Bodimo tokrat modri

Pred časom sem kupila perlice, ki so čakale na svoje rojstvo v obliki nakita. Pred časom mislim pred štirimi leti. Ko sem skoraj že obupala nad njimi pa me je prešinilo, da bi bila danes modra.
Poglejmo, kaj je nastalo.

Zelo, zelo mi je všeč ustvarjanje z žico. Pred leti sem naredila zapestnico v stilu spodnjih uhanov in vsi, ki so jo videli so bili naravnost navdušeni nad njo.


Do sedaj se še nikdar nisem lotila uhanov oziroma nakita, ki ima perle nanizane v obliki grozda. Predvsem se mi je zdelo delo dolgočasno, dolgotrajno, nevarno. Vse našteto drži kot pribito. Vendar je rezultat izjemen.


V dneh, ki so bili mrzli in sivi sem prišla na idejo, da bi kamene strelice nekako spravila v obliko uhanov. Minerali so gladko spolirani oktaedri za uravnovešanje energije.



Ni komentarjev:

Objavite komentar